تبلیغات بازدیدی (CPM)
به نوعی از قراردادهای تبلیغاتی که در آن به ازای بازدید کاربران از محتوای تبلیغاتیتان هزینه میکنید، قراردادهای CPM میگویند. CPM مخفف Cost Per Mille یا «هزینه به ازای هزار بازدید» است. هزینهی این نوع از تبلیغات بسته به نوع شبکهی اجتماعی، نوع کانالها یا صفحاتی که در آنها تبلیغ میکنید و زمان اجرای کمپین میتوانند متفاوت باشد. همچنین معیار شمارش بازدید در پلتفرمهای مختلف فرق میکند. برای مثال معیار شمارش یک بنر در پیامرسانی چون سروش تعداد seenهای آن بنر است، که تنها نشاندهندهی افرادی است که آن بنر را (با دقت یا تنها با اسکرول کردن و رد شدن) دیدهاند. اما اگر تبلیغ شما یک Video در اینستاگرام باشد معیار viewهای آن است که نشاندهندهی دفعاتی است که افراد بخش قابل توجهی از آن ویدئو را دیدهاند. تبلیغاتی که به شکل کمپینهای CPM اجرا میشوند، مناسب افرادی هستند که بیش از هرچیز نیازی به آگاهیبخشی دارند.
این آگاهیبخشی میتواند برای وجود یک کسبوکار، محصول یا خدمت جدید باشد یا برای معرفی یک کمپین یا اتفاق. مثلا اگر کمپینی مناسبتی برای تخفیف دارد، قرارداد CPM بهترین گزینه است. استفادهی دیگر از این نوع تبلیغات، برای برندسازی است. اگر میخواهید همه اسمتان را بشنوند، کجا بهتر از گوشیها؟ باحجم گسترده و روزافزون استفاده از شبکههای اجتماعی، یک تبلیغ گسترده با چند میلیون بازدید بهتر از هر روشی شما را معرفی میکند. برای آنکه یک کمپین تبلیغاتی بازدیدی مناسب داشته باشید، ابتدا باید رسانه را بشناسید. باید بدانید مشتریان بالقوهی شما در کدام شبکهی اجتماعی هستند، اعضای کدام کانال یا صفحه هستند. همچنین باید بدانید نوع محتوای شما مناسب عرضه در کدام شبکهی اجتماعی است. مشاوران ما در شرکت ادونچر با سابقهی اجرای بیش از ۲۰۰۰ کمپین تبلیغاتی آمادهی ارائهی مشاوره به شما برای اجرای تبلیغاتتان هستند.
دریافت آخرین بروزرسانی اپلیکیشن
برای دریافت بروزرسانی های جدید اپلیکیشن فلوکس و آخرین آفرها توصیه میکنیم همین حالا مشترک خبرنامه ما شوید و سوپرایزها را از دست ندهید.