کمپینهای CPI یا Cost Per Install نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به منظور نصب گیری برای یک اپلیکیشن اجرا میشوند. در این مدل از قرارداد شما به ازای هر کاربر جدیدی که اپلیکیشن شما را نصب کند هزینهی مشخصی را پرداخت خواهید کرد. این کار ریسک شما را پایین میآورد و این تیم تبلیغاتی است که ریسک بالا رفتن هزینههای تبلیغات را متحمل میشود. در این روش تنها لازم است بدانید هر نصب برای شما تا چه اندازه سودده است تا با هزینهی ثابتی تیم تبلیغات ما اقدام به نصبگیری کند. ابتدا با تخصیص یک بودجهی محدود برای تست، اپلیکیشن در بسترهای مورد نظر تست میشود. برای این منظور بنر، پیام تبلیغاتی، کپشن و ادبیات مختلف و همچنین کانالها و صفحات متعدد تست میشوند تا قیمت بهینهی نصب به دست آید. برای محاسبهی هزینهی هر نصب در روشهای مختلف ضروری است تا دسترسی به پنل آمار نصب اپلیکیشن به ما داده شود.